miercuri, 29 aprilie 2015

Skirt and jeans?

Ieri a fost o zi ploioasa(cam asa se prezinta vremea si astazi) asa ca am trecut de la tenisi si rochii la ghete, jeansi si... rochie. In urma cu ceva timp am achizitionat de la Kurtmann.ro o superba rochita cu trandafirasi mici in nuante de alb, rosu si roz pe fond negru, A line, captusita si cu maneci 3/4, insa mult prea scurta pentru etatea si dorsalul meu(pe care s-au asezat cateva kilograme foarte incapatanate...). Mi-am zis ca o sa o port cu dres mat insa nu merge nici asa pentru ca la cea mai mica plecaciune... intelegeti voi. : )) Tare ciuda imi era pentru ca rochita este pe sufletul meu asa ca m-am gandit sa vad cum arata imbracata peste blugi. Am ales o pereche de jeansi negri skinny, bocanci si jacheta din piele(tot negre) si pot spune ca imi place rezultatul(cel putin astfel pot purta rochita preferata). Ce parere aveti? Yay or nay?
Outfit:
Skirt - Kurtmann.ro(click Here)
Jeans - Reserved
Leather jacket
Boots - Amiclubwear/Pinkbasis(click Here)
Vedeti cat este de frumoasa rochita! <3



Pozeaza bocancii! : ))

Manichiura: Golden Rose Rich Color 32, 107, 41, Color Expert 41 si 37(mai multe poze cu aceasta manichiura si alte manichiuri gradient gasiti in postarea de ieri - click Aici).











Kisses, G

6 comentarii:

  1. vai, cat de mult imi plac cizmele!!! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De mult timp imi doream bocancei negri(asa cum aveam in tinerete) si sunt indragostita de ei. Au fermoar la spate si captuseala in carouri care se vede foarte dragut daca ii indoi spre exterior(se pot prinde cu capse laterale ; ). :*

      Ștergere
  2. Ce draaagut! Imi place combinatia, desi personal nu as indrazni! Dar tie ti se potriveste! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragalasa rochita si merge de minune cu jeansi!! <3 kiss

    RăspundețiȘtergere