joi, 26 martie 2015

Buna vestire!

In urma cu patru ani, de Buna Vestire (25 martie), am devenit mama pentru a doua oara. Fiind deja mamica de baietel imi doream foarte mult si o fetita asa ca va imaginati cat de fericita am fost (si sunt) pentru aceasta binecuvantare. Da, ma simt implinita si prioritatile mi s-au schimbat de cand am copii. Odata cu trecerea anilor am ajuns sa descopar si stilul vestimentar care mi se potriveste cel mai bine, cu influente retro si pin-up.
Ieri, de ziua fiicei mele, am purtat o tinuta care ma defineste si care cred ca imi pune cel mai bine in valoare... formele. : ) Imi plac cardiganele pentru ca sunt elegante si versatile. La cardiganul Vero Moda am asortat o fusta vintage in clos si o pereche de pantofi retro foarte comozi. Mi-as dori sa ma imbrac mai des astfel si sa ies din zona mea de confort (jeansi si bluze largi), fara sa imi pese daca par 'din alte timpuri'. ; )*



Outfit:
Cardigan Vero Moda - similar at Kurtmann.ro (click Here)
Vintage Skirt and belt
Shoes - PinkBasis/Amiclubwear (click Here)
Handbag - PinkBasis/Amiclubwear (click Here)





















 Manichiura: Golden Rose Black Diamond Hardener, Color Expert 84, Holiday 82.


Kisses with Golden Rose Velvet Matte 15, G

5 comentarii:

  1. La multi ani fetitei!! <3
    Imi place foarte mult fustita, e interesanta si pe placul meu, iese din tiparul de pe strada :D geanta si pantofii, deasemenea, imi plac foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Andra! Imi doresc sa am mai mult curaj si sa ies mai des asa pe strada... ; )*

      Ștergere
  2. Foarte draguta tinuta! Si unghiile sunt faine!
    La multi ani, mamico! Sa fii sanatoasa si sa te bucuri de copii!
    Pupici

    http://loredanamanciu.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place stilul asta, te admir si te incurajez sa porti ceea ce-ti place! La multi ani fiicei tale.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua,aveti si Golden Rose ultra diamonds 05

    RăspundețiȘtergere