joi, 10 iulie 2014

Bijuterii si accesorii de la Crown Fashion

Site-ul Crown Fashion (www.crownfashion.ro) l-am descoperit anul trecut cand cautam bijuterii cu moustache. Atunci am plasat prima comanda si mi-am luat un inel dublu si o pereche de cercei. De obicei imi comand bijuterii de pe ebay sau pe site-urile din afara, singurul dezavantaj este insa ca dureaza 3 - 4 saptamani pana vin coletele. Daca sunteti in cautarea unui cadou pentru o prietena draga (sau mama, soacra etc) sau va doriti pentru voi bijuterii frumoase, va recomand cu drag site-ul Crown Fashion, mai ales ca au reduceri de pana la 50%. Luni am plasat o noua comanda si miercuri eram deja in posesia coletului (transport fiind gratuit prin Posta Romana).
Toate frumusetile din poze, 9 articole, au costat 153 lei si am sa vi le prezint pe fiecare in parte.
Bratara etno (o gasiti Aici) a fost prima care mi-a atras atentia si am bagat-o repede in cosul de cumparaturi. Pretul ei este de 28.80 ron (reducere de 40% de la 48 ron). Este foarte frumoasa si am sa o asortez cu o manichiura neon, asa cum este si recomandarea site-ului.  ; )




Bratara navy cu 4 snururi (2 cu simboluri marinaresti si una cu simbolul infinitului) mi-o doream (stiti ca imi plac simbolurile marinaresti, so pin-up : ) si am adaugat-o in cos. Pretul ei este de 18 ron si o gasiti Aici.

Am ales si o bratara vintage cu perlute false si lant din bronz pe care sunt prinse medalioane cu diferite simboluri romantice (lacat si cheita, camee, inima, coroana). Pretul ei este de 13 ron (reducere de 50% de la 26 ron) si o puteti comanda Aici.
Pentru tinutele sport este potrivita Aceasta bratara din cauciuc siliconat si placuta din material inoxidabil cu trei inimioare decupate. Pretul ei este de 14 ron.

Va recomand Acest colier statement! Costa doar 13.50 ron (reducere 50% de la 27 ron) si este foarte frumos. Are snur gros negru si trei floricele metalice cu straluciri de cristale (puteti alege din trei variante de culori: roz, bleu si negru). Completeaza atat o tinuta casual cat si una eleganta.

Lantisorul vintage Je t'aime nu puteam sa il ratez (cunoasteti pasiunea mea pentru Paris). Il gasiti Aici la pretul de 12.50 ron (reducere 50% de la 25 ron).
Lantisorul cu medalion in forma de ancora costa 16.20 ron (reducere 40% de la 27 ron) si il gasiti Aici.
Lantisorul cu ruj si inimioara pe care sunt aplicate cristale este tare haios si are un look tineresc (perfect pentru o make-up addicted ; ). Lantul este scurt (are 40 cm) si vine la baza gatului. Il gasiti Aici la pretul de 26 ron.

Acesti cercei statement de culoare bleu si straluciri de cristale (sunt si pe roz) costa doar 11 ron (50% reducere de la 22 ron) si completeaza cu succes o tinuta de vara. <3

Aceasta a fost comanda mea de pe site-ul Crown Fashion si sunt curioasa ce bijuterii v-au facut voua cu ochiul!? Must see articolele din colectiile Exotic summer si Precious (eu am cateva bijuterii din aceste colectii in wish list, alaturi de geanta superba din poza de mai jos)!
Daca sunteti din Bucuresti puteti vizita si  magazinul Crown Fashion din Bd. Pache Protopopescu nr 54 unde gasiti zeci de produse cu reducere de pana la 50%.

Geanta o gasiti Aici (si pe negru si turcoaz) <3
Kisses, G

3 comentarii:

  1. Frumose foc:) am plasat si eu o comand aseara:) am sa iti trimit o pozica de indata ce primesc coletul,daca nu te deranjeaza,desigur, sa vezi ce mi-a facut mie cu ochiul, bine..imi faceau multe cu ochiul..dar a trebuit sa ma opresc:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sigur! D'abia astept sa vad ce ti-ai comandat (si mie imi faceau mult mai multe cu ochiul... ; )*

      Ștergere
  2. Să le porţi cu drag, Gia! ♥
    Ce frumoasă e acea brăţară etno! ♥

    RăspundețiȘtergere