sâmbătă, 1 martie 2014

Hello Spring!

Oficial, a venit primavaraaa! Va doresc si eu o primavara calda si plina de iubire si va daruiesc ghiocei virtuali, alaturi de un gand bun si o imbratisare din suflet!
Pentru manichiura de astazi am ales doua oje texturate, alb si rosu: Golden Rose Carnival 01 si 15. Am aplicat doua straturi subtiri de Golden Rose Carnival 15 (rosie) si un strat de Golden Rose Carnival 01.
Ieri v-am aratat pe pagina de facebook o manichiura realizata cu Golden Rose Jolly Jewels 115, perfecta pentru primavara (o gasiti si in acest articol).

La multi ani! :***







Golden Rose Impression 10 

Alte manichiuri si poze pe care vi le-am aratat pe pagina de facebook:
Pregatiri de primavara!


 Nuante naturale
 Golden Rose Rich Color 10, Jolly Jewels 102
 Golden Rose Jolly Jewels 115
Golden Rose Rich Color 44 (verde mint) si 104, Galaxy 03

half moon manicure - Golden Rose Rich Color 22
Golden Rose Rich Color 114, 31, 108, 109 si 41


 Golden Rose Velvet Matte Lipstick 04
 Golden Rose Velvet Matte Lipstick #10
 Golden Rose Velvet Matte Lipstick #17
Golden Rose Velvet Matte Lipstick 20

Kisses, G

5 comentarii:

  1. Cat de frumoase sunt rujurile!Pe 113 il am si eu si il ador! <3
    Pupici si o primavara frumoasa!
    Ana

    RăspundețiȘtergere
  2. sa ai o primavara superba, ca tine!! toate sunt dementiale!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Intotdeauna ma uimesti cu poze extrem de frumoase!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbă combinaţia roşu-alb :X am pus şi eu pe blog azi o manichiură cu o o nuanţă Jolly Jewells! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. superbe ojele si ce frumoase nuante de rujuri, love them :)

    RăspundețiȘtergere