luni, 3 februarie 2014

NOTD - uri

Pentru manichiura de astazi am folosit doua oje foarte frumoase de la Golden Rose: Rich Color 32 si Jolly Jewels 106.
Golden Rose Rich Color 32 este un mov - purpuriu intens, sidefat si iridiscent (in poze iese spre albastru...), o nuanta in trendul anului 2014. Am aplicat-o in doua straturi pentru a obtine opacitate perfecta. Pentru mai mult luciu si rezistenta, puteti adauga un strat de Golden Rose Gel Look Top Coat.
Jolly Jewels 106 contine glittere rotunde de culoare mov, verde si galben; o asociere foarte reusita de culori. Am aplicat-o in doua straturi (pe inelar), peste un strat de Golden Rose Rich Color 32.
Ca si baza, folosesc intotdeauna preferatul meu: Golden Rose Nail Hardener.
Produsele Golden Rose pot fi achizitionate si prin intermediul magazinului online www.cosmania.ro, importatori directi ai brandului turcesc. In aceasta perioada, au preturi promotionale la multe produse Golden Rose si transport gratuit pentru comenzi in valoare minima de 99 ron. ; )
Nu uitati sa dati Like & Share paginii Golden Rose Romania pentru a fi la curent cu noutatile (*au un Concurs in desfasurare).





Cateva manichiuri de saptamana trecuta pe care vi le-am aratat doar pe pagina de facebook:
 Golden Rose Nail hardener, Rich Color 35 si 53, Nail art 106 si 108, Holiday 82, Gel Look top Coat
 Golden Rose Rich Color 106 si 107, Paris 78 (aratator), Nail Art 108, Gel Look Top Coat.
 Golden Rose Rich Color 58, Galaxy 19
 Golden Rose Rich Color 17
 Golden Rose Rich Color 19 si Impression 13

Golden Rose Jolly Jewels 115 si 119


Golden Rose Galaxy 20 si 17 pe inelar



Kisses, G

6 comentarii:

  1. ce minunat este movul acesta, o sa-l cumpar!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place cea realizata cu Golden Rose Jolly Jewels 115 si 119 <3 superba :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Rich Color 32 este superb ! Il am si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Parca toate culorile sunt superbe si au un luciu aparte! Dupa aceasta postare nu pot sa zic decât ca am o lunga lista cu dorințe ..... Multe oje!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos movul din prima manichiura

    RăspundețiȘtergere