joi, 31 ianuarie 2013

Notd: Black Knight

Pana voi intra in posesia macar a unei singure oje de la Deborah Lippmann - de preferat Across the Universe  - am incercat o manichiura cu flakies si glitter aplicate peste o oja neagra mata...
Mie imi place rezultatul si sunt curioasa voua care unghiuta va place mai mult!?


Produse folosite: Oja Farmasi 031 si(de la stanga la dreapta) China Glaze Luxe and Lush, Sephora twinkle twinkle, Avon ColorTrend fuchsia dazzle, Glamour 180 si Sephora purple jewelry.






A bientot!

3 comentarii:

  1. wow cat de frumoase sunt, toate imi plac, fiecare au farmecul sau :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu chiar nu stiu, sclipiciul albastru arata foarte bine, dar si cel mov...si cel de la unghiuta mica, dar si cel de la unghiuta mare...dupa cum vezi nu prea pot sa aleg :)) sunt prea frumoase toate :*

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))))) Asa-i ca sunt de mare efect ojele cu flakies si glittere? Eu inclin spre cea cu reflexe albastre dar si cea cu mov arata bine... si cea de la unghia mica :)))

    RăspundețiȘtergere